Nov 7, 2013

Tokyo Disney Sea

今日は、朝から天気が悪かったんだけれども東京ディズニーシーに行ってきました。クリスマスシーズンの初日ということで、かなりの人出が予想されていたんだけれども天候のせいでそれほど混んではいませんでした・・・午前中はすいていました。
I had fun in Tokyo Disney Sea today...bad weather but we enjoyed Special Event "Christmas Wishes".
Disney Sea Plaza


American Waterfront


Mysterious Island


Storm Rider in Port Discovery


Indiana Jones Adventure in Lost River Delta



Arabian Coast


Mystic Rhythms (Hangar Stage) in Lost River Delta


Mediterranean Harbor


Lunch at Ristorante di Canaletto 



Big Band Beat at Broadway Music Theatre in American Waterfront



A food wagon... enjoy snacks as walking around Tokyo Disney Sea.


本当に楽しい一日でした・・・
We had a good time all the day in Tokyo Disney Sea...




















No comments:

Post a Comment