Nov 10, 2013

Yokohama Ham Group (JH1YNY) Outdoor Gathering

昨日、相模原市緑区上大島キャンプ場にて恒例の「秋のきのこ汁&移動運用」をYHGのメンバーが集まって行いました。
Outdoor gathering with ham radio operation at Kamioshima camp site yesterday.



今回のメインイベントである奈良県在住のYHGメンバーJA3IKCとの7MHzSSBでの交信の様子です。
QSO with JA3IKC in Nara prefecture who is a Yokohama Ham Group member on 40m SSB.


海外のDXぺディション局とも交信に成功しました・・・
K9W Wake Island in the northern Pacific on 17m SSB.


T33A Banaba Island in the central Pacific on 15m SSB.


それで、バーベキューのほうはというと・・・
こんな具合です。
BBQ




薄曇りで肌寒い天候でしたが、バーベキューで温まりました。今回は、無線交信も活況でクラブ員の親睦を深めることができました。
Chilly bad weather but hot BBQ !! The main aim of the BBQ party is to promote mutual friendship among the members...

No comments:

Post a Comment