Dec 13, 2014

天然温泉ロテンガーデン

今日、約10年ぶりに町田市相原町のロテンガーデンに行ってみました。
I went to a natural hot spring in Machida, Tokyo after 10 years today.


10年前は左の建物しかなかったのですが、右手に新館が出来てえらく様変わりしてました。新館は4階建てで休憩と食事ができます。以前の休憩と食事の場所は岩盤浴になったようなんですが、今日はトライしませんでした。
それと、大きく変わっていたのが、屋上に天望露天風呂が出来ていることです・・・これ、まさしく天望、、展望じゃないですよ!空しか見えません。
値段が高めの設定のためか、空いてましたし、休憩処で時間を忘れてうたた寝出来るのが非常に良いです。橋本駅から無料送迎バスもあるので、また行ってみようと思います。
The hot spring consists of two buildings, the main building and the annex. The annex is a four-story building and serves places to rest or nap. We can newly enjoy a panoramic view of the whole sky from an open bathtub on the rooftop. Free shuttle bus service is provided for visitors to the hot spring.


場所は、ここです・・・


今日は、特別優待券を使いました・・・


No comments:

Post a Comment